Ind- og udmeldelse

Indmeldelse i SFO

Indmeldelse i Uglegårdsskolen’s SFO sker digitalt samtidig med indskrivning til skolen i november måned året før skolestart. Børnene starter i SFO 1. april det år, hvor barnet starter i skole. Tilflyttere tilmelder deres børn ved henvendelse på skolens kontor eller via den digitale pladsanvisning.

Indmeldelse i KlubUglen / SFOII sker via den digitale pladsanvisning og her vælges Uglegårdsskolens SFOII.

Indmeldte SFO-børn på 3. årgang overflyttes automatisk til klub pr. 1. april 3. klasse.

Udmeldelse

Hvis du vil melde dit barn ud af SFO’en eller KlubUglen, skal du gøre det med mindst én måneds varsel og senest den sidste dag i en måned. Udmelding sker via den digitale pladsanvisning.

Ved overflytning til klub 1. april i 3. klasse, sker udmeldelsen af SFO automatisk.

Vi har et stort ønske om at SFO/Klub orienteres om udmeldelsen.